Корпорації не лишаються осторонь харчових тенденцій у напрямку рослинної їжі

Тенденції споживання у світі все більше рухаються в напрямку рослинної їжі, будь то обмеження вживання м’яса або повна відмова від продуктів тваринного походження. Ринок змінюється, і компанія Unilever твердо налаштована вкладати гроші в дослідження популярності рослинних раціонів. Вони розробили стратегію, визначивши пріоритетом тенденції до адопції рослинних дієт у країнах світу. Генеральний директор Unilever Алан Джоуп визнав, що ця тенденція буде розумним кроком для компанії, посилаючись на те, що «кожна країна рухається в напрямку рослинного раціону».

Оголошення генерального директора демонструє, що компаніям по всьому світу потрібно буде зробити великий стрибок, аби залишатися на плаву. Кількість споживачів рослинної їжі продовжує зростати з кожним днем, залишаючи за  компаніями завдання залучати споживачів з урахуванням їхніх нових харчових потреб.

Великі компанії, такі як Unilever, хочуть привернути до своїх брендів увагу покупців, які вживають рослинну їжу

Стрімка тенденція спонукає такі компанії, як Unilever, надавати пріоритети асортименту рослинної їжі. Група компаній Unilever встановила ціль в 1 мільярд євро для веганських продуктів до 2027 року. Цей крок корпорації має спонукати все більше великих продуктових компаній та підприємств робити те саме.

«У світі з’явилась тенденція споживання більшої кількості продуктів рослинного походження, і, як бачимо, попит на всі наші вегетаріанські та веганські пропозиції зростають дуже швидко», — сказав Джоуп, поділившись своїм оптимістичним настроєм щодо нової стратегії компанії. — «Перше, що ми маємо намір зробити, так це переконатися, що наші великі бренди, наприклад Knorr та Hellmann’s, мають цікаві пропозиції продуктів на рослинній основі. Тож це насправді наш головний напрям зараз».

Безмолочні види морозива Ben&Jerry’s від компанії Unilever

Директор зазначив, наскільки неймовірно було те, що компанія змогла успішно випустити морозиво без молока Ben & Jerry’s та веганський заморожений десерт Magnum. Успіх цих продуктів показав Unilever справжній попит та потенціал в індустрії рослинної їжі. Прибутковість цих продуктів потішила не лише компанію, а й покупців: споживачі рослинної їжі можуть очікувати на появу таких продуктів і на полицях супермаркетів, і в ресторанах.    

Unilever на цьому не зупиняється: нещодавно компанія інвестувала 94 мільйони доларів у центр харчових інновацій в університеті Вагенінген у Нідерландах. Центр планує співпрацювати з Unilever для розробки нових рослинних продуктів та створення дружніших до довкілля упаковок для продуктів. Ця інвестиція була зроблена після того, як компанія почала працювати з біотехнологічною організацією Algenuity для розробки веганських аналогів яєць у таких продуктах, як майонез, хлібобулочні вироби та макарони. Яєчний білок — інгредієнт, який важче всього вилучити з рослинних продуктів, тому у цьому стартапі працюють з мікроводоростями, які вважаються ефективною заміною яєць. 

«Ми продовжуватимемо випускати та продавати  The Vegetarian Butcher як у роздрібній торгівлі, так і в наших партнерів зі швидкоїжі», — продовжив Джоуп.

Цей крок Unilever сигналізує споживачеві, що компанії зараз намагаються задовольнити попит цієї невблаганної тенденції. Вплив покупців рослинної їжі розповсюджується по всьому світу, що спричиняє повне зміщення для харчової промисловості. Варто очікувати, що у найближчі кілька років на полицях магазинів з’являться нові продукти рослинного походження від багатьох брендів корпорації Unilever.

Джерело: CEO of Unilever: Every Country is Shifting Towards Plant-Based Diets (переклад та адаптація: Анастасія Решетняк)

    Alevtyna Kozachok
    Координаторка UA Plant-Based