Violife – «За 5 років попит на рослинні продукти зросте мінімум на 50%»

Розробка смачного рослинного сиру — непросте завдання, однак є бренд, котрий досяг в цьому неабиякого успіху. Грецькі сири Violife полюбляють в усьому світі, адже вони чудово повторюють смак і текстуру великого асортименту традиційних сирів. А відколи з’явився офіційний дистриб’ютор IVEG, вони стали доступніші й для українців. Дізнаємося про IVEG більше?

Розкажіть трішки про себе. Хто у вашій команді? Як прийшли до ідеї стати дистриб’юторами? Ви займаєтеся лише рослинними продуктами?

Мене звати Віталій, мені 35 років. Все життя займався логістикою і митним оформленням. В нашій команді 5 співробітників. В якийсь момент дуже загорівся веганською ідеєю, але вибір продуктів у нас в країні був дуже маленьким. Тому і вирішив привезти якісний продукт за який не буде соромно. Ми займаємось тільки рослинними продуктами, бо дуже підтримуємо саму ідею.

Чому вирішили привозити саме цей вид продукції? Які сири користуються популярністю, а які найбільше подобаються вам?

Вирішили імпортувати саме цей вид продукції тому, що обирали найякісніший сир. І я повністю згоден з ідеологією виробника. Вперше скуштував грецьку фету, але не дуже зрозумів. Я тоді як раз був на переході на вегетаріанство, але потім все змінилось. Найпопулярніші позиції це оригінал та моцарела, напевно тому, що вони універсальні і їх можна використовувати як для піци, так і для бургерів, салатів чи просто на бутерброд. Та останнім часом люди частіше почали брати незвичайні позиції, такі як пармезан, сир для грилю, або дозрілий чедер.

Чи було важко спочатку? На які труднощі натрапляли?

Спочатку було дуже важко. Продукт майже ніхто не знав, часто натрапляв на насмішки та нерозуміння, безліч разів чув «навіщо ти витрачаєш на це свої сили, час та гроші». Найважче було донести суть, користь та необхідність такого продукту на українському ринку. Багато разів хотілося все покинути й забути.

Чи бажаєте привозити до України інші рослинні продукти? Якщо так, то які?

Так, плануємо розширювати асортимент, швидше за все це будуть рослинні замінники риби та м’яса.

Чи відчуваєте, що в Україну приходить тренд на рослинне харчування? У чому вбачаєте своє призначення в цьому процесі?

Так бачимо що популярність на рослинне харчування все більш росте, але на жаль не так швидко, як в інших країнах. Можливо не зовсім призначення, але бажаємо та докладаємо неабияких зусиль, щоб якісні рослинні продукти були на полицях в достатній кількості, асортименті та за доступними цінами.

Чи є у вас поради для тих, хто хоче стати дистриб’ютором і тільки починає свою справу?

Бути дистриб’ютором будь-чого не легко, особливо веганського продукту в Україну. Для цього потрібно докласти неабияких зусиль, потрібно бути готовими попрощатись з вільним часом, відпочинком та родиною, особливо спочатку. Тож гарно зважте свої можливості та сили.

Яким бачите свій бізнес через п’ять років? А рослинний ринок в Україні?

Я думаю, що за 5 років попит на продукти рослинного походження – зросте мінімум на 50%. А наша компанія вже матиме власне виробництво аналогічного продукту, який не поступатиметься за якістю, але буде ще більш доступним.

Що, на вашу думку, є найкращим способом забезпечити нам стійке та екологічне майбутнє? Що можуть для цього зробити окремі люди та бізнеси?

Найкращим способом забезпечити нам стійке та екологічне майбутнє ми можемо в першу чергу належним чином виховуючи своїх дітей, навчати оберігати навколишнє середовище та пам’ятати, що ми не останнє покоління. А бізнесмени можуть робити максимально доступним продукт, що збільшить попит та зацікавлених у збереженні навколишнього середовища людей.

Бережіть природу, переходьте на світлу сторону та рослинне харчування!

Alevtyna Kozachok
Координаторка UA Plant-Based