Чому зелений – колір майбутнього? – інтерв’ю з ТМ Зелена корова

Розкажіть трішки про себе: Хто у вас в команді? `У чому ваше призначення?
ТМ Зелена корова не так давно на українському ринку, але ми вже зарекомендували себе з найкращої сторони. В нашій команді зібралися люди, які мають важливі цілі, ми однодумці, прихильники здорового способу життя та свідомості. Бачимо своє призначення в довірі людей до нас, ми хочемо показати інший підхід до бізнесу, що можна бути чесним, і це підхід любові до споживача, і для нас принциповим є здоров’я людей. Ми розгадали секрет успіху, щоб тобі довіряли, ти маєш бути відкритими, а щоб бути відкритим, треба дати те, за що не буде соромно. Тому ми – виробництво саме здорових продуктів, і це не тільки на етикетках та паперах.

Як прийшли до ідеї створення бренду? Що вас надихнуло?
До такого підходу нас надихнули всі люди, жителі нашої країни та Землі, мама, діти, друзі, сусіди – ми є частиною цього суспільства, і ми самі втомилися від фейків, підробок, неякісної їжі та не правдивого складу. Хочеш змінити світ – тоді почни з себе.

Чи відчуваєте ви, що в Україну приходить тренд на здорове/рослинне/веганське харчування?
Здорове рослинне харчування поступово набирає обертів та стає популярним, все більше людей задумуються над переходом на такий спосіб харчування, і це не може не радувати. Велика частина нашої команди – вегани та вегетаріанці, тому для нас було дуже органічно почати бізнес саме в цьому сегменті.

Які цінності плекаєте в команді?
В нашій команді ми відкриті до креативу, намагаємось прислухатися один до одного, ми часто робимо спільні збори, де розглядаємо різні теми, ділимось проблемами та радимось як краще їх усунути. Ми часто святкуємо разом свята, тому що за три роки існування нашого виробництва ми всі зблизилися та стали друзями. 

Чи було важко спочатку? На які труднощі натрапили?
На початку, як і у будь-якій великій справі, було не легко. Через те, що наш бізнес побудований з нуля, тобто рецепти, технологія виробництва, логістика і т.д. будувалися поступово. Ми робили багато помилок, але завжди їх усували. Ми запрошували на наше виробництво різні державні та європейські комісії, які нам вказували на наші слабкі сторони, і завдяки їм ми все виправили й зробили як треба, тому ми вийшли на високий рівень довіри. Ми завжди раді, коли нам пишуть звичайні споживачі, що саме їм сподобалось, а що ні, це дає нам можливість виправлятися, бачити більше і не жити в ілюзіях.

Які продукти ТМ Зелена корова купують найбільше?
Так одразу і не скажеш)) Всього плюс-мінус однаково. Але, напевно, фаворитом все ж таки є копчений та класичний тофу, фалафель та веганська ковбаса – можемо навіть сказати, що ці продукти – наша гордість, адже наші технологи багато працювали, щоб розробити ці рецепти й довести їх до досконалості. Також у нас в планах є багато ідей для нових продуктів, але краще вже про них розказати, коли вони з’являться 😉

На вашу думку, чи зміни клімату можуть вплинути на виробництво?
Зміни клімату звичайно можуть вплинути й вплинуть на агро промисловість, від якої ми на пряму залежимо. Глобальне потепління, засухи, все це однозначно згубно впливає на рослини. Але ми впевнені в тому, що рослинне харчування може допомогти екології, економіки й всій Землі. Тому для нас це ще більший стимул продовжувати свою справу, в доказ та приклад того, що людству завжди буде що їсти, навіть не застосовуючи насилля до тварин – так ми зможемо зберегти нашу планету для майбутніх поколінь. 

Чи є у вас поради (tips and tricks) для тих, хто тільки починає свою справу?
Усім, хто починає будь-яку свою справу, ми хочемо дати важливу пораду: завжди думайте про людей з повагою, ставте собі питання: чи дали б ви цей продукт своїй дитині? що залишиться після вас? чим ви можете допомогти цьому світу? Можливо для когось це будуть не реальні поради, але почніть з малого, із себе і тоді ви будете безстрашними, роблячи добро навкруги.

 

Alevytyna Kozachok
Координаторка проєкту UA Plant-Based