Новий бренд GreenGo здійснив революцію на українському ринку, створивши реалістичний рослинний стейк для поціновувачів традиційних страв. GreenBeefSteak створений за унікальною технологією і навіть має притаманну класичному стейку мармуровість, однак не містить жодного інгредієнта тваринного походження. В асортименті також є традиційний фарш і бургери, рослинні фрикадельки й «рибні» котлетки, і бренд планує постійно розширювати лінійку своїх рослинних альтернатив. UA Plant-Based дізналися більше про бренд та їхні плани на майбутнє в ексклюзивному інтерв’ю, тож познайомимося?
Передусім, розкажіть трошки про вашу команду: в якій сфері працювали до цього та як прийшли до створення рослинних альтернатив?
Наша команда — це досить різнобарвна суміш. Так би мовити, бленд креативу, сучасних технологій та інновацій. Ідейні натхненники бренду — це харчові технологи з багаторічною професійною практикою у створенні та розробці різноманітних продуктів. Швидше за все, ви колись куштували морозиво, солодощі та навіть ковбасні вироби, які виготовляються за нашими технологічними рекомендаціями та користуються популярністю у споживачів. Бо у цій сфері ми працюємо понад 15 років.
Чому зупинилися саме на таких продуктах, як обирали асортимент? Чи плануєте розширювати лінійку в процесі роботи?
Наші думки були спрямовані на пошук продуктів, яких не вистачає не лише українському, а й на світовому ринку. Тож проаналізувавши актуальні харчові тренди, ми твердо зрозуміли, що вироби на рослинній основі потребують уваги з боку вдосконалення технологій та створення ширшого асортименту. Ми самі вживаємо м’ясо, однак почали все частіше замінювати їх альтернативними стравами.
Стартовий асортимент спрямований на створення звичних для українців продуктів на рослинній основі (котлет для бургерів і фаршу), а також доповнений унікальними продуктами — наприклад, аналогами рибних виробів. Ми створили перші рослинні котлети в хрусткому паніруванні, а також — нашу гордість, сенсаційний рослинний стейк. Це також ексклюзивний продукт, котрий виготовлятимуть лімітованими партіями та представлятимуть в обраних закладах. Але вже маємо багато ідей для розширення асортименту рослинними аналогами рибних та курячих продуктів.
Розкажіть як виглядає розробка: від вибору базових інгредієнтів до створення кінцевого продукту. Хто залучений у нього? Це надзвичайно цікаво!
Багато років наша команда працювала в бізнесі харчових інгредієнтів: ми вивчали властивості різноманітних продуктів та окремих компонентів задля їх вдалого поєднання. Якщо ми збирались використати водорості у композиціях, ми прямували туди, де ті водорості вирощують (скажімо, до В’єтнаму), аби розібратися з їхніми властивостями. Так ми обирали найкращих постачальників сировини.
Далі проводили багато лабораторних та промислових відпрацювань і лише після цього затверджували до використання той чи інший інгредієнт. Поїздивши по світу та розібравшись у властивостях і технологіях харчових інгредієнтів, ми накопичили значний досвід і стали експертами у створенні чогось нового та смачного. В нашій команді навіть народився жарт, що насправді смачний і схожий на м’ясо рослинний продукт можуть створити лише «справжні м’ясники», і частка правди у цьому є.
Процес створення лінійки продуктів на рослинній основі йшов від реальної потреби таких виробів на українському ринку. Тривав він понад два роки: ми щось тестували, шукали сировину, дегустували та… багато розчаровувалися й починали все з початку. Поки не змогли сказати «Еврика, це те, що треба!». Коли все вийшло, ми зрозуміли, що хочемо транслювати ці досягнення якомога більшій кількості людей. Так ми вирішили створити наш бізнес і наразі запрошуємо інвесторів до співпраці.
Розкажіть більше про свій продукт: що це таке, які його основні переваги та для кого він створений?
Перш за все, наша місія: зробити продукти на рослинній основі різноманітними, мега смачними, доступними та бажаними для кожного. Тож ми створили традиційні для споживачів харчові продукти (на смак, колір і консистенцію), але виготовлені виключно з рослинної сировини.
Що вас мотивувало, які продукти іноземного ринку надихали? А на яких клієнтів ви орієнтуєтеся?
GG — це європейсько-український бізнес із виробництва харчових продуктів на рослинній основі. Наша мрія — популяризувати рослинні продукти серед споживачів, незалежно від їхніх харчових ідеологій.
Мене завжди дивувало: якщо люди можуть їсти сьогодні салат, а завтра стейк, навіщо для рослинних продуктів виокремлювати окрему аудиторію? Саме тому GG-продукти призначені для ВСІХ! Ми бачимо нашого споживача свідомою, сучасною людиною, яка хоче урізноманітнити свій раціон. Вони можуть бути хоч флексітаріанцями, хоч вегетаріанцями чи веганами, хоч м’ясоїдами. Наші продукти для всіх.
Чи вважаєте, що Україна рухається в напрямку plant-based?
Звичайно, так. Як правило європейські тенденції доходять до України за 3-5 років, і ми вже бачимо, що зацікавлення споживачів такими продуктами зростає з кожним роком. Але завжди була одна проблема: продукти не достатньо смачні, і через це не надто популярні серед широкого кола споживачів. От це ми й хочемо змінити.
Створення унікального на ринку продукту є відповідальним завданням! Розкажіть як це? Чи маєте цікаві історії з процесу?
Завдання більш ніж відповідальне, і це неабиякий челендж для GG. Бо аналогів риби в Україні взагалі ніхто до нас не створював, а сенсаційний рослиннй стейк — явище унікальне для всього світу, адже подібні продукти виготовляють лише декілька компаній.
Це завдання дуже хвилююче, адже ми з командою йдемо абсолютно новим шляхом і заздалегідь не знаємо, що там за поворотом. Та ми мужні! Історії з виробничого процесу — це щодня новий квест, це цікава і творча справа. Ну і без щоденної багатозадачності теж нікуди.
Яким уявляєте свій бізнес за 5-10 років? А майбутнє світу та рослинного харчування?
Перш за все ми хочемо сформувати сильний бренд, яким би могла пишатися наша країна. Довести своїми діями та смачними продуктами, що в Україні теж бувають успішні рослинні бізнеси. Не лише закордоном є креативні команди розробників, які здатні створити щось унікальне і цінне. Хочеться, щоб через 5 років нас ставили в один ряд з відомими світовими брендами з мільярдними оборотами. Майбутнє світу рослинного харчування однозначно базуватиметься на масштабуванні.