Смачні донати, горішки зі згущеним молоком, вафельні трубочки… ви знали, що можна не відмовляти собі в улюблених смаколиках навіть дотримуючись рослинного харчування? Рослинний бренд Daily Kitchen є яскравим прикладом, що веганство — це не про відмову від смачної їжі, а про вибір здоровіших і не менш смачних альтернатив. Христина, одна із засновників бренду, поділилася з нами, що надихнуло її створювати рослинні солодощі, як розвивається цей бізнес в Україні та поділилася своїми особистими фаворитами.
Розкажіть історію створення вашого продукту. Що вас надихнуло на створення рослинних солодощів? І чому саме така назва — Daily Kitchen?
Захопилася я темою здорового харчуванням ще у 2015 році, після того, як знайшла блог дівчини, яка за допомогою рослинного харчування змогла увійти в ремісію аутоімунного захворювання. Це мене сильно надихнуло вивчити, чому ж рослинне харчування таке корисне для людини, і я до цього дня регулярно дізнаюся щось нове.
Сьогодні мигдалеве молоко чи кокосовий йогурт нічим не здивують. А ще 6 років тому батьки на мене дивились відверто злякано, коли я через марлю давила горіхове молоко. Пригадую зараз все це з посмішкою 🙂
Захоплення рослинним харчуванням — це, власне, те, що змотивувало мене створювати рослинні десерти. Мій партнер по бізнесу подав ідею на створення американських пончиків донатів, а я постаралася розробити максимально корисну та смачну рослинну версію улюблених смаколиків.
Чому назва Daily Kitchen? Насамперед це про акцент на свіжості нашої продукції. Дослівно фраза перекладається як «щоденна кухня». Ми щодня готуємо свіжу продукцію, аби забезпечити високу якість харчування наших клієнтів.
В чому ви вбачаєте вашу місію? Що надихає щодня працювати над продуктами?
Основна місія — показати людям, що здорові десерти це не лише перебитий фінік з горіхами та скручені в кульку й позбавлені смаку шоколадки з керобу. Здорові десерти — це неймовірно смачно! Наша місія зробити так, щоб якомога більше людей змінили свої стереотипні уявлення про здорову їжу.
Які основні переваги продукції Daily Kitchen? Чому всім варто спробувати ваші рослинні солодощі?
Минула відповідь і є однією з головних переваг — це надзвичайно смачно! Звісно, це суб’єктивна думка і ми не гарантуємо що кожному буде до смаку наша продукція. Але ви смакували вже наш донат карамельний кукі? М’який, соковитий, повітряний, покритий ніжною пастою кеш’ю з ваніллю і хрустким кранчом з горіхів. Звучить смачно, чи не так?
І, звичайно, ще одна перевага — унікальність. Наші десерти не схожі ні на одну рослинну продукцію.
Розкажіть трішки про ваших основних клієнтів. Чи часто купують ваші солодощі люди, які дотримуються традиційного харчування?
Першими клієнтами були лише ті люди, які вже були «в темі» рослинного харчування. А через деякий час вже підтяглися навіть ті, хто негативно ставиться до всього веган-руху. Сьогодні наші клієнти це і вегани, і м’ясоїди, і спортсмени, і ласуни, і дітки з мамами, і навіть старші люди (я бачила як наші трубочки з кокосовим згущеним молоком їли навіть депутати?)
Донатси, трубочки зі згущенкою, всім знайомі з дитинства горішки… важко вибрати щось одне, напевно. Розкажіть про ваш фаворит. Що ви самі куштуєте найчастіше серед своєї продукції?
Зізнаюся, що мені важко встояти перед свіжоспеченим донатом з корицею, чорничним донатом і тепер вже також перед донатом кукі. Але одного разу я поїхала відпочивати та взяла з собою трубочки. І моя реакція була: «Мама Мія! Чому я їх ігнорувала?» Класична трубочка і фундукова — мої фаворити!
Чи плануєте в майбутньому розширювати бізнес чи збільшувати асортимент смаків і солодощів? Можливо не лише солодощі, але й солені позиції?
Так, сьогодні досить висока конкуренція, тож для створення якісного продукту потрібен час. Але розширення лінійки точно буде і солоні позиції також плануються!
З якими найбільшими труднощами ви зіткнулися під час роботи?
Труднощів було багато через відсутність досвіду у ніші. Але я люблю коли щось не виходить — це є важливою точкою росту для будь-чого. З посмішкою згадую, як ми тільки починали готувати донати: приносили їх в кав’ярні на пробу та отримували відмову практично від всіх. А сьогодні ці кав’ярні самі пишуть нам для співпраці. Дуже приємно і тепло на душі від цього!
Чи вважаєте, що рослинний бізнес є перспективним в Україні? Яка основна порада для тих, хто хоче також створити свій бізнес з рослинною продукцією?
Так! Наразі вже всі прогресивні країни популяризують рослинне харчування. Звичайно, наша країна відстає у цьому, на років п’ять точно. Але інтерес все зростає і, як результат, бізнес розвивається. В будь-якому разі, тенденції змінюються — і це все справа часу.
Інтерв’ю провела: Софія Остимчук