Результати голосування за найкращий веганський продукт 2021 року

На початку року команда проєкту UA Plant-Based традиційно проводила голосування за найкращі рослинні продукти року, що минув.  Всі номінанти — це українські альтернативи м’ясних і молочних продуктів, що з’явилися у 2021 році.

В Україні за минулий рік кількість виробників рослинного м’яса суттєво зросла. Також українські бренди порадували нас новим веган морозивом, питними йогуртами, десертами та маслом. Респондентам довелось обрати найбажаніший продукт, найсмачнішу новинку, найінноваційніший продукт та фаворита у категорії “найпривабливіший дизайн та позиціювання”.

Планувалось, що голосування триватиме до кінця лютого, а переможців ми мали б привітати у березні. Та з початком повномасштабного вторгнення росії на територію України всі робочі моменти стали не актуальними, а такі речі, як нагородження та святкування — недоречними. Проте зараз підтримка українського бізнесу як ніколи важлива, тим більше, тих, хто з початком війни годує потребуючих. 

В усіх категоріях голосування перемогли The Loopci. Виробники веганської тушкованки та пельменів отримали найбільше голосів у номінаціях: “найсмачніший продукт”, “продукт, який хотіли б скуштувати”, “найінноваційніший продукт” та “найцікавіший дизайн та маркетинг” з чим ми їх і вітаємо!  

Ще на початку карантину троє друзів зібрались, щоб годувати людей чимось смачним. Вони вирішили виготовляти веганські пельмені, адже рослинні напівфабрикати — це те, чого не вистачало їм самим. Згодом з’явилася ідея робити тушкованку. Хлопці кажуть, що називають свій продукт тушкованками жартома, адже вони готують повноцінні страви, що упаковані в консервні банки, які треба просто розігріти та додати до гарніру і вони не мають нічого спільного з радянською тушкованкою.

Протягом перших двох місяців війни хлопці з друзями щодня готували по 300 повноцінних рослинних обідів для цивільних (перехованців у метро, евакуйованих з гарячих зон і людей похилого віку), а також захисників України (розвідників, представників ТРО та бійців батальйону Айдар). Пізніше, коли потреба в гарячих обідах зменшилася, The Loopci повернулися до тушкованок. Розробивши спеціальний воєнний дизайн, команда надіслала вже близько двох тисяч банок тим захисникам та захисницям на передовій, які не вживають м’яса.

Проєкт UA Plant-Based всіляко підтримує локальний рослинний бізнес інформаційно, а в умовах повномасштабної війни — також і фінансово. Допомогти The Loopci не зупинятись можете і ви, зробивши донат на картку 4441114451479800 або через PayPal: [email protected], чи просто замовити тушкованку через їхню сторінку в Instagram.

    UA Plant-Based
    Команда UA Plant-Based